Co potrzebujemy, aby stworzyć sklep internetowy?

  1. Opisy produktów. Jak je skutecznie tworzyć opisaliśmy w oddzielnym folderze – POBIERZ.
  2. Drzewo kategorii produktów.
    Tworzymy je w formie:

    Kategoria główna 1
    — podkategoria 1
    — podkategoria 2

    Kategoria główna 2
    — podkategoria 1
    — podkategoria 2np.

    Komputery
    — Procesory
    — Pamięć RAM
    — Karty Graficzne
    — Płyty główne

    AGD
    — Kosiarki
    — Piły spalinowe

  3. Wszystkie filtry produktów, które mają się znaleźć na stronie. Tworzymy je w formie:

    Nazwa filtra 1
    — Filtr 1
    — Filtr 2

    Nazwa filtra 2
    — Filtr 1
    — Filtr 2np.

    Silnik
    — Disel
    — Benzyna
    — Gaz

    Kolor
    — Czarny
    — Biały

  4. Regulamin sklepu. Możemy skorzystać z gotowego wzoru, jednak polecamy stworzyć go samemu na podstawie regulaminu sklepu o podobym asortymencie. Dlaczego? Ponieważ to co przygotowujemy to sklep internetowy i każde kliknięcie ma skutek prawny. Przykładowy regulamin – KLIK.
  5. Rodzaje i koszty dostawy. Ile kosztuje wysyłka? Czy jest dostępne kilka form np. kurier oraz Poczta Polska. Jeżeli na stronie mają być umieszczone dodatkowe informacje / teksty / obrazki to proszę je przygotować. Przykładowa strona z cennikiem dostaw – KLIK.
  6. Jakie są sposoby płatności? Płatność przelewem w góry czy również wysyłka za pobraniem? Jaka jest cena wysyłki za pobraniem?
  7. Treść strony “Zwroty i reklamacje”. Z tego co się orientuje jest to strona wymagana przez Polskie prawi. Przykładowa zawartość strony reklamacje i zwroty – KLIK.
  8. Treść zakładki “O nas”. Tutaj najlepiej przygotować kilka akapitów o historii firmy. Jeżeli są jakieś zdjęcia to również będą mile widziane.
  9. Jakie są dane kontaktowe firmy? Na jaki email mają trafiać wiadomości wysłane przez formularz kontaktowy? Czy na stronie ma być podany telefon? Czy mają być podane dane firmy jak NIP / Regon?
  10. Jeżeli sklep ma mieć wiele języków to proszę przygotować wszystkie wcześniejsze rzeczy również w kolejnych językach oraz podać przelicznik. Jeżeli sklep ma mieć waluty Euro, Funta oraz złotówkę, a wszystkie ceny w opisach produktów podaliśmy w PLN to należy podać przelicznik dla pozostałych walut np. Euro x 0,25; Funt x 0,18. Dzięki temu wszystkie ceny produktów podane w PLN będą automatycznie przeliczone na inne waluty.